Şikayet ve Başvuru Politikalarımız

Bereket Çağrı Merkezi, ihtiyaç duyduğunuzda ve zor zamanlarınızda çözüm üretmek için yanınızda.


Konusunda uzman Çağrı Merkezimiz, başvuruları sonuç ve çözüm odaklı sorumlu bir yaklaşımla değerlendirerek müşteri sadakatinin sürdürülmesine ve arttırılmasına destek sağlamaktır.

Başvuruları Ele Alma Yaklaşımımız

• Şirketimize ulaşan tüm müşterilerimizle, aynı mesafede ve tarafsız bir şekilde ilgilenip sorunlarını anlarız.

• Başvuruları Şirketimiz uygulamaları, yasal gereklilikler, tabi olduğumuz veya olacağımız mevzuat, kanuni düzenleme ve yönetmelikler, müşterilerimiz ile imzalamış olduğumuz sözleşmeler ve etik değerler çerçevesinde inceleriz.

• Tüm başvurularda müşterilerimize en kısa sürede sonuca yönelik bilgi veririz.

• Müşterilerimizi, şirketimizin uygulamalarını en doğru şekilde aktararak bilgilendiririz.

• Müşteri başvurularını kendimizi geliştirmek için bir fırsat olarak görür ve başvurular sonucu elde edilen tespitlerin giderilmesine ve önlenmesine yönelik çalışmalar yaparak hizmet kalitesinin arttırılmasına destek oluruz.


444 58 59 numaralı Çağrı Merkezimiz 7/24 hizmetinizdedir.




DUYURU

Mobil Uygulama Kampanyası

Bereket Tekafül mobil uygulamamızı indirerek poliçelerinizi görüntüleyebilir, işlemlerinizi hızlıca yapabilir ve giriş yaparak indirimli araç içi ozon sterilizasyon hizmetinden fay

Devamını Oku